Iata cateva dintre motivele pentru care cei care doresc sa faca cercetari si sondaje aleg Kestionare.ro: |
 |
Avantaje fata de apelarea la o firma de cercetare |
 |
|
 |
Costuri mult mai mici, comparativ cu tarifele percepute de firmele de cercetare |
 |
 |
 |
|
 |
Analiza flexibila. Puteti sa analizati rezultatele chestionarelor asa cum doriti |
 |
 |
 |
|
 |
Mai rapid. Puteti aplica unul din chestionarele predefinite, sau puteti reutiliza in mod repetat unul dintre chestionarele dumneavoastra. |
 |
 |
 |
|
 |
Este la indemana. In cazul in care doriti, de exemplu, aplicarea unui chestionar in cadrul firmei dumneavoastra, o puteti face in orice moment, dumneavoastra personal. |
|
|
Avantaje fata de sistemul clasic "chestionare pe hartie" |
 |
|
 |
Rezultate instantanee. Analizarea statistica a raspunsurilor se poate face imediat. Nu este nevoie de culegerea pe calculator a chestionarelor completate, de crearea de fisiere Excel si de diagrame statistice. |
 |
 |
 |
|
 |
Nu necesita cunostinte de statistica. Rezultatele sunt calculate automat si prezentate valoric si sub forma grafica. Faceti 1-2 click-uri si analiza e gata. |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
Nu necesita hirtie si imprimanta sau copiator. Daca se doreste, se pot totusi imprima chestionarele inainte de a fi inmanate respondentilor, apoi se recupereaza, iar raspunsurile se transfera in Kestionare.ro in vederea analizarii. |
|
|
Avantaje fata de sistemul "discutie, fata in fata" |
 |
|
 |
Costuri mult mai mici. Nu este nevoie sa angajati operatori de interviu care sa contacteze fiecare respondent in parte, iar apoi sa introduca raspunsurile pe calculator. Totusi, daca se doreste aplicarea chestionarelor unor respondenti care nu au acces la internet, chestionarele pot fi imprimate. |
 |
 |
 |
|
 |
Raspunsuri sincere. Confera o mai mare sinceritate a respondentilor, intrucat acestora li se poate asigura anonimatul. |
 |
 |
 |
|
 |
Aplicare rapida. Chestionarele pot fi aplicate mai rapid, intrucat nu trebuie puse aceleasi intrebari fiecarui respondent in parte, pe rind, ci tuturor simultan. |
 |
 |
 |
|
 |
Evitarea greselilor umane. Prezenta operatorilor de interviu nemaifiind necesara, se elimina o intreaga suita de posibile greseli provenite din aplicarea chestionarelor, respectiv centralizarea datelor. |
 |
 |
 |
|
 |
Analiza complexa. Se pot obtine statistici diverse si corelatii intre raspunsuri. |
|
|
Alte avantaje: |
 |
|
 |
Distanta geografica nu mai este o problema. Respondentii dumneavoastra pot completa chestionarele de oriunde din lume, atat timp cat au acces la internet. |
 |
 |
 |
|
 |
Chestionarele pot fi cuplate la un site web. Puteti pune in site-ul dumneavoastra web un link catre chestionar, care permite vizitatorilor sa raspunda. |
 |
 |
 |
|
 |
Acces prin parola, daca e cazul. Daca este nevoie, accesul respondentilor se poate face numai prin parola. |
|
|