Cercetari pe baza de chestionare online - o investitie pofitabila |
 |
Chestionarele completate de clientii dumneavoastra ofera raspunsul la intrebarile pe care vi le puneti in mod frecvent. Va prezentam cateva motive pentru a investi timp si resurse materiale in realizarea de studii bazate pe chestionare. Continuare...
|
 |
De ce sa faci un studiu printre propriii angajati? |
 |
Sunt angajatii dvs. suficient de implicati in activitatea desfasurata? Un studiu amanuntit in randul angajatilor, va va da o imagine clara asupra opiniilor si viziunilor acestora referitor la variate aspecte ale muncii lor. Continuare...
|
 |
Probleme rezolvate de chestionarele online |
 |
A existat pentru o perioada o oarecare retinere referitor la aplicarea chestionarelor online, comparativ cu metoda traditionala. Totusi, in domeniul resurselor umane, studiile de satisfactie a angajatilor au furnizat baza pentru cateva rezultate extrem de interesante. Continuare...
|
 |
Proiectati chestionare eficiente |
 |
Un chestionar eficient trebuie sa furnizeze o colectie suficienta de date relevante pentru ca pe baza lor sa poata fi luate anumite decizii. In acelasi timp chestionarul trebuie sa fie creat tinand cont de caracteristicile respondentilor, pentru a se asigura o rata buna de raspuns. Iata de ce un chestionar trebuie sa fie bine gandit mult inainte de aplicarea lui efectiva. Continuare...
|
 |
De ce e bine sa chestionezi participantii la un training? |
 |
In urma unui training raman multe semne de intrebare pentru angajator. Raspunsul poate fi aflat cel mai usor de la cei in cauza, cursantii, printr-un studiu ulterior training-ului. Continuare...
|
 |
Kestionare.ro pentru studii de piata |
 |
Studiile de piata bazate pe chestionare au un rol foarte important in lansarea produselor, atragerea noilor clienti, pastrarea celor vechi si in multe alte situatii. Informatiile obtinute in acest fel pot genera diverse previziuni, estimari, idei atat pentru produsele in stadiu de dezvoltare cat si pentru produsele aflate deja pe piata. Continuare...
|
 |