1. |
|
Atrageti noi clienti
Realizati chestionare pentru a afla cum sunt privite produsele sau serviciile dumneavoastra de catre cumparatori, nu neaparat clienti proprii, in comparatie cu produsele sau serviciile echivalente ale concurentei. Incercati sa descoperiti cum sa va imbunatatiti produsele sau serviciile. Procedand in acest fel veti putea atrage noi clienti. |
 |
 |
 |
2. |
|
Maximizati vanzarile
Incercati sa aflati ce produse sau servicii noi i-ar atrage pe clientii dumneavoastra, ce produse sau servicii ar dori sa comercializati pe viitor. Aceasta va va ajuta sa imbunatatiti vanzarile. De asemenea, cu ajutorul chestionarelor veti putea afla ce politica de preturi sa utilizati pentru a va maximiza vanzarile. |
 |
 |
 |
3. |
|
Reduceti numarul de reclamatii ale clientilor
Clientii dumneavoastra nu sunt multumiti? Descoperiti cum sa va imbunatatiti serviciul de asistenta al clientilor prin analiza rezultatelor unui chestionar completat de catre clientii dumneavoastra si veti reduce reclamatiile clientilor, iar serviciul de asistenta al clientilor va rezolva problemele cu o mai mare eficienta. |
 |
 |
 |
4. |
|
Abordati un nou segment de piata
Chestionarele va ajuta sa aflati ce fel de produse si servicii achizitioneaza clientii dumneavoastra si nu numai. Puteti descoperi cu usurinta care le sunt preferintele si obiceiurile de cumparare. Aceste informatii va vor ajuta sa abordati cu usurinta un nou segment de piata. |
 |
 |
 |
5. |
|
Promovati serviciile si produsele dumneavoastra
Aflati locurile pe care le frecventeaza clientii cu ajutorul unui chestionar. Aceasta va va indica unde e mai bine sa promovati produsele si serviciile dumneavoastra. |
 |
 |
 |
6. |
|
Investitie profitabila
Chestionarele online sunt cea mai ieftina modalitate de a colecta informatii utile pentru afacerea dumneavoastra. Datele colectate pot fi obiectul unor studii amanuntite care va pot aduce mari beneficii. Putem concluziona ca studiile bazate pe chestionare sunt o investitie extrem de profitabila pentru afacerea dumneavoastra. |