Expertii celor mai mari firme de consultanta din lume au identificat doua tipuri majore de probleme cu care se confrunta firmele: probleme de sistem si probleme de personal. |
 |
Resursele umane (angajatii) ? cele mai dificil de gestionat ? au o importanta covarsitoare pentru bunul mers al afacerii. Sunt angajatii dvs. suficient de implicati in activitatea desfasurata? Cat de constienti sunt de proiectele pe termen lung, de strategiile firmei? Care sunt angajatii pe care va puteti baza, in care puteti avea incredere? |
 |
Cum puteti verifica dvs. toate aceste lucruri? Printr-un studiu amanuntit in randul angajatilor, care va va da o imagine clara asupra opiniilor si viziunilor acestora referitor la variate aspecte ale muncii lor. Iata cateva motive pentru care e benefic un studiu printre angajati: |
 |
1. |
|
Pentru a stabili in ce masura acestia sunt constienti de planificarea strategica a companiei
Angajatii dvs. sunt la curent cu strategiile si planurile pe termen lung ale companiei? Cercetarile arata ca angajatii companiilor de mare succes cunosc bine strategiile companiei, dar mai ales importanta acestora. Parerile angajatilor indica atitudini si chiar comportamente care pot afecta rezultatele activitatii companiei. O data ce identificati pozitia angajatilor, veti putea sa va concentrati resursele asfel incat sa obtineti rezultatele optime, corespunzatoare investitiilor dvs. in personalul firmei. |
 |
 |
 |
2. |
|
Pentru a pastra cu mai mare usurinta angajatii de valoare
Care sunt motivele pentru care angajatii eficienti pleaca? Sau mai bine spus, care sunt motivele pentru care raman? Mai multe beneficii, o relatie mai stransa cu seful, cu colegii de munca? Comoditatea si rutina in care au intrat? Kestionare.ro va ajuta sa raspundeti la aceste intrebari punandu-va la dispozitie chestionare predefinite pe aceasta tema. In acest fel veti putea distinge intre angajatii de top si ceilalti, putand astfel crea modalitati proprii de pastrare a angajatilor-cheie. |
 |
 |
 |
3. |
|
Pentru a putea imbunatati sistemul de relatii din cadrul companiei
Studiile in randul angajatilor scot la iveala performantele companiei, dar si modalitatile de imbunatatire ale acestora in aspecte precum resursele umane, comunicarea, sistemul informatic, perfectionarea angajatilor. Doar cunoscand plusurile si minusurile acestor domenii se pot imbunatati rezultatele de ansamblu. Iar angajatii sunt cei mai in masura sa ofere informatii relevante in acest sens. |
|
|
Cum influenteaza opiniile angajatilor performanta
afacerii dumneavoastra |
|
 |
 |