Sondaje online, definire si aplicare. Analiza automata a rezultatelor de sondaj. Curs-valutar.ro
Sondaje de opinie. Chestionare online.
 
Sondaje  
  cu kap!
Sondaje de opinie. Chestionare online.  
Sondaje de opinie. Chestionare online.
Sondaje de opinie. Chestionare online.
Sondaje de opinie. Chestionare online.
 
  Studii, anchete si evaluari bazate pe chestionare.  Acasa Sondaje de opinie. Chestionare online. Intrebari sau sugestii? Sondaje de opinie. Chestionare online. informeaza un prieten Sondaje de opinie. Chestionare online. newsletter
 
PREZENTARE
Ce este kestionare.ro?
3 etape simple
De ce kestionare.ro
Tur demonstrativ
Exemple de chestionare
Tipuri de intrebari
FAQ
Ce poate kestionare.ro
Angajati si candidati
Cercetari de marketing
ABONAMENTE
Variante de abonament
Abonare
Acces abonati
Confirmare plata
Reinnoire sau upgrade
UTILE
Articole
Sugestii utile
Noutati
CONTACT
Intrebari sau sugestii?
Contactati-ne
 
Kestionare.ro pentru studii de piata
 
Studiile de piata au un rol foarte important in lansarea produselor, atragerea noilor clienti, pastrarea celor vechi si in multe alte situatii. Una dintre cele mai ieftine si rapide metode pentru realizarea studiilor de piata este chestionarul. Informatiile care sunt obtinute in acest fel, pot genera diverse previziuni, estimari si idei atat pentru produsele aflate in stadiul de dezvoltare, cat si pentru produsele aflate deja pe piata. Kestionare.ro va pune la dispozitie o bogata biblioteca de chestionare predefinite pentru diverse aspecte legate de studiile de piata.
1.   Pentru produse aflate in stadiul de dezvoltare
Studiile bazate pe chestionare, in cazul in care sunt puse intrebarile potrivite, pot furniza informatii vitale pentru produsele care se gasesc inca in stadiul de dezvoltare:
   
  Scot la iveala noi idei de produse, de la clienti potentiali.
  Genereaza previziuni asupra reactiei cumparatorilor fata de un produs aflat inca in stadiul de concept. Pot fi testate in acest fel diverse concepte pentru acelasi produs si se poate determina care din acestea poate avea cel mai mare succes.
  Determina care sunt caracteristicile produsului care vor atrage in cea mai mare masura posibilii cumparatori si care este ambalajul cel mai potrivit pentru prezentarea produsului.
  Estimeaza vanzarile potentiale si cheltuielile necesare pentru promovare pentru a maximiza profitul.
  Poate determina pretul care va putea fi practicat pentru maximizarea vanzarilor.
2.   Pentru produse aflate deja pe piata
Studiile de piata ofera date relevante pentru produsele aflate pe piata:
   
  Determina cum este considerat produsul de catre cumparatori, in comparatie cu produsele echivalente ale altor companii.
  In unele cazuri, genereaza previziuni asupra efectului schimbarii pretului produsului asupra vanzarilor.
  Scot la iveala idei care pot fi folosite pentru imbunatatirea produsului.
  Determina daca promovarea produsului este una eficienta.
Chestionare online. Variante de abonament.